Tarkemmin yhdistyksen toiminnasta

Jo 1990-luvun puolestavälistä Suomessa epävirallisena käynnissä ollut fanitoiminta nousi uudelle tasolle v. 2005 kun pantiin alulla prosessi rekisteröitymisestä viralliseksi yhdistykseksi ja vuotta myöhemmin itse yhtye hyväksyi meidät omaksi viralliseksi fan clubikseen.

Päätavoite

Yhdistyksen päätavoite on ylläpitää ja edistää Uriah Heepin musiikin asemaa Suomessa. Järjestämme HeepVention-tapahtumia sekä tapaamisia bändin ja jäsentemme kesken sekä konserttien meet & greeteissä että striimattuna verkossa. Olemme itse tuoneet Suomeen konsertoimaan vuosien varrella entisistä Uriah Heepin jäsenistä Ken Hensleyn, John Lawtonin, Lee Kerslaken ja Paul Newtonin useaan kertaan sekä viimeisimpän Iain Clarken vuonna 2022.

Yhdistyksen vuosikokous 9.3.2024 klo 17:00 Oodi, Helsinki. Myös etänä.

Jäsenyys ja muu yhteistoiminta

Mukaan toimintaan pääsee liittymnällä j'äseneksi. Jäsenyyden myötä pääsee osalliseksi vain jäsenille suunnattuihin aineistoihin, tarjouksiin ja tilaisuuksiin. Yhdistyksen jäsenenä pääset vaikuttamaan sen toimintaan. Yhteistyökumppaneille tarjoamme näkyvyyttä ja osaamistamme, joten pelkästä lahjoituksesta ei tarvitse olla kyse.